Spółka ONE CLICK TILES S.R.L. udzieli, w odniesieniu do Produktów zakupionych przez Klienta będącego konsumentem, ustawowej gwarancji zgodności na warunkach i zasadach określonych w art. 128 i nast. Kodeksu Konsumenckiego.
W szczególności, uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji mogą być realizowane pod warunkiem, że Produkty zostały użyte prawidłowo, z należytą starannością i zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z załączonymi wskazówkami, jak również po przedstawieniu przez Klienta otrzymanego wraz z nimi dowodu dostawy oraz wskazaniu numeru zamówienia. Koszty związane ze zwrotem produktów w wyniku skorzystania z gwarancji ponosi Konsument. Uprawnienia konsumenta będącego Klientem z tytułu rękojmi są określone w przepisach prawa zgodnie z art. 132 Kodeksu Konsumenckiego, o których mowa poniżej:
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny, zgodnie z art. 130, gdy brak zgodności ujawni się w ciągu dwóch lat od dostawy towaru.
2. Konsument traci prawa przewidziane w art. 130 ust. 2, jeżeli nie zgłosi sprzedawcy niezgodności w terminie dwóch miesięcy od daty stwierdzenia wady. Zawiadomienie nie jest konieczne, jeśli sprzedawca przyznał się do istnienia wady lub ją ukrył.
O ile nie zostanie udowodnione inaczej, domniemywa się, że brak zgodności, który uwidoczni się w ciągu sześciu miesięcy od dostawy towarów, istniał już w tym dniu, chyba że takie domniemanie nie da się pogodzić z właściwościami towarów lub charakterem braku zgodności. Powództwo mające na celu powołanie się na wady, które nie zostały podstępnie zatajone przez sprzedawcę, przedawnia się w terminie dwudziestu sześciu miesięcy od wydania towarów; jednakże konsument, który został wezwany do wykonania umowy, może nadal dochodzić praw, o których mowa w art. 130 ust. 2, o ile zawiadomi o niezgodności w ciągu dwóch miesięcy od jej wykrycia i przed upływem terminu, o którym mowa w poprzednim zdaniu.