Bisazza jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek luksusowej mozaiki szklanej do dekoracji wnętrz i na zewnątrz. W ostatnich latach firma rozszerzyła swoje kolekcje, tworząc nowe propozycje dekoracyjne, które łączą wartość wzornictwa z siłą rzemiosła poprzez staranną obróbkę nowych materiałów.
Firma, założona w 1956 roku przez Renato Bisazzę w Alte (Vicenza), jest dziś nowoczesną marką, charakteryzującą się dynamiczną przedsiębiorczością, stosowaniem nowoczesnych technologii i uwagą na rozwój rynku. Bisazza ma obecnie siedem salonów firmowych w Barcelonie, Londynie, Los Angeles, Miami, Mediolanie, Paryżu i Nowym Jorku oraz ogólnoświatową sieć dystrybucji obejmującą 2800 punktów sprzedaży.
Celem strategii marki Bisazza jest oferowanie szerokiej gamy luksusowych akcesoriów dekoracyjnych i wyposażenia wnętrz, idealnych do każdego pomieszczenia mieszkalnego lub zewnętrznego, będących wyrazem unikalnego stylu, który interpretuje klasykę w nowoczesnym wydaniu, łącząc modę i design.
Współpracując od ponad dwudziestu pięciu lat z projektantami o międzynarodowej renomie, firma stała się punktem odniesienia na światowym rynku projektowym. W wyniku bliskiej współpracy z ważnymi postaciami architektury, sztuki, designu i mody powstały kolekcje o unikalnym stylu, wyraz talentu ich autorów, takich jak: Tord Boontje, Aldo Cibic, Antonio Citterio i Patricia Viel, Sandro Chia, Carlo Dal Bianco, Romeo Gigli, Michael Graves, Jaime Hayon, Alessandro Mendini, Paola Navone, Nendo, India Mahdavi, Fabio Novembre, Fabrizio Plessi, Andrée Putman, Ettore Sottsass, Studio Job, Patricia Urquiola, Edward Van Vliet, Marcel Wanders i dom mody EMILIO PUCCI.