background
Wpisz nazwę serii lub kod produktu

Twoje wyszukiwanie nie przyniosło żadnych rezultatów, skontaktuj się z nami w celu konsultacji

Skontaktuj się z nami
0

Jaka jest procedura postępowania, jeśli towar dotrze do mnie uszkodzony lub wadliwy?

Po otrzymaniu towaru, klient jest zawsze proszony o zażądanie i podpisanie REZERWACJI ODBIORU, wskazując, jeśli jakiekolwiek uszkodzenie jest obecne, powód rezerwy.

Wszelkie wady lub usterki jakościowe materiału muszą być zgłoszone na piśmie wraz z dowodami fotograficznymi nie później niż 7 dni po dostawie lub odbiorze, po tym czasie żadne zastrzeżenia nie będą akceptowane.

W przypadku braku zastrzeżenia kontroli w momencie podpisywania umowy, w przypadku uszkodzenia w wyniku transportu, niestety nie będziemy w stanie wymienić ani zwrócić pieniędzy za produkt.

Zalecamy zapoznanie się z poniższą procedurą odbioru towarów i postępowanie zgodnie z nią
PROCEDURA ODBIORU TOWARU